Akár egy vállalkozás alapítása előtt áll, akár már van egy vagy több meglévő vállalkozása, lehetnek kérdései az adózás, a pénzügy vagy a számvitel területén. A több mint 25 éves tapasztalatunkkal érthetően és pontosan tudunk segítséget nyújtani az aktuális adózási vagy egyéb jogszabályokról, esetleges változásokról.
Amennyiben cégalapítás előtt áll, már akkor is sok szakmai kérdés felmerülhet. A bejegyzési kérelem beadásával elindulnak az adózási határidők (attól függetlenül, hogy megkezdték e már a konkrét gazdasági tevékenységet), valamint bizonyos adatszolgáltatási kötelezettségek is keletkeznek.
A bejelentéseket teljesíteni kell, különben bírságot szab ki az adóhatóság. Ezért is elengedhetetlen egy jó könyvelő.

Tisztában vagyunk vele, hogy a bérszámfejtés, Tb ügyintézés, adóváltozások milyen terheket rónak a cégvezetőkre időről időre. Úgy gondoljuk, hogy munkánk része, hogy ezeknek a terheknek egy részét levegyük a válláról.

Legyen akár havi, negyedéves vagy éves áfabevalló, mi mindig tájékoztatjuk az aktuális helyzetről. Az áfa bevallások leadása mindig időben megtörténik. Amennyiben alanyi mentes, figyeljük, hogy bevételei megközelítik e az alanyi mentesség határát és tájékoztatjuk.
Év végi bevallás tervezetet átküldjük a tulajdonosoknak, és bármilyen kérdés merül fel, arról tájékoztatást adunk.

Ugyanakkor arról sem szabad megfeledkezni, hogy csak abban az esetben lehet pontos, naprakész a könyvelés, ha időben átadjuk a teljes könyvelési anyagot a könyvelőnek, és tájékoztatjuk az esetleges szerződéskötésekről és változásokról. Ügyfeleinkkel ezért is folyamatosan tartjuk a kapcsolatot.
Így tudjuk ezt a magas színvonalú számviteli és pénzügyi szolgáltatást nyújtani.